sâmbătă, 10 octombrie 2009

Planul de marketing

Planul de marketing este o interfata intre o firma MLM, reprezentata de un distribuitor si un potential client si sau distribuitor.
Locul in care se desfasoara acesta este o sala special destinata prezentarii, la domiciliul cuiva sau pe internet.
Planurile diferitelor firme MLM au niste elemente comune.
Telul, visul
Descrierea afacerii
Sunt aratate modalitatea in care se castiga banii, comisioane, bonusuri etc
Lista potentialilor prospecti
Realizari ale firmei in decursul vremii, potentialul ei in viitorul apropiat
Modalitati de instruire, perfectionare ale distribuitorilor
Recomandari scurte pentru mai ales pentru cei care au vazut pentru prima oara prezentare.
Stabilirea viitoarei intalniri si sau alte recomandari
Diferente in planul de marketing
Firmele au bonusuri, comisioane diferite
Tinuta la prezentarile de la domicilii sau salii are o anumita rigoare de ex costum cravata, dar daca prezinti pe net un plan de marketing poti fi si in pijama, evident nu si daca ai pus cam web pe tine!
Cracteristicile unor produse pot fi diferite de ex diferente intre cosmetice, suplimente alimentare, medicamente, haine
La prezentarile din sali, de la domiciliu conteaza f mult si limbajul nonverbal, distanta sau apropierea dintre persoane, la cele de pe net sunt mult mai putin semnificative

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu